Bette i Tina pokušavaju pomiriti prošlost i budućnost dok Angie kreće na faks. Shane se prilagođava kućnom životu. Alice se pita što traži u partneru. Finley se vraća s odvikavanja. Dani i Micah riskiraju s Gigi i Maribel. Premijera sezone.