Nakon reklamne kampanje usmjerene protiv obitelji Shen, Mei-Li preuzima stvari u svoje ruke. Drugdje, utjecaj Delta Securitya na grad postaje očit nakon što Ryan dođe do šokantnog otkrića u bolnici.