Dok se njezin svijet oko nje ruši, Nicky je prisiljena preispitati svoje nedavne postupke kako bi krenula naprijed. Althea odlazi na tajni zadatak kako bi dobila više informacija o Delta Securityju, a Henry i Zhilan slijede Xiaoin trag.