Nicky, Henry, Ryan i Pei-Ling pokušavaju pojmiti neke zabrinjavajuće podatke koje su otkrili o Xiao. Althea i Dennis pomažu njegovoj sestri nakon što je otkrila da je iz obiteljske dobrotvorne zaklade nestao novac.