Nakon što njezina zadnja misija otkrije neke zapanjujuće informacije o Xiao, Nicky i tim smišljaju plan kako se jednom zauvijek obračunati s njom. Althea daje Evanu nekoliko savjeta o njegovoj vezi s Nadijom, a Jin se priprema za svoj prvi intervju.