Robb izlazi pred Waldera Freya, a Edmure upoznaje svoju nevjestu. Jon se suočava s dosad najvećim ispitom. Bran otkriva novi dar. Daario i Jorah raspravljaju o osvajanju Yunkaija. Kuća Frey udružuje se s kućom Tully.