Dany razmjenjuje darove s gospodarom robova. Sansa je zabrinuta zbog svojih izgleda. Shae je ljuta zbog Tyrionove nove situacije. Tywin savjetuje kralja, a Melisandre otkriva Gendryju tajnu. Brienne se suočava sa strašnim neprijateljem u Harrenhalu.