Tywin planira strateške brakove za Lannistere. Melisandre posjećuje Riječnu krajinu. Robb razmišlja o kompromisu kojim bi popravio svoj savez s kućom Frey. Roose Bolton odlučuje što učiniti s Jamiejem Lannisterom.