U Kraljevu Grudobranu održava se vjenčanje. Tyrion i Sansa provode noć zajedno. Dany upoznaje Titanovo Kopile. Davos zahtijeva dokaz od Melisandre. Sam i Gilly upoznaju starijeg gospodina.