Inkvizicija
Učenicima Osnovne škole Elmore život se okreće naglavce kad u školu stigne tajnoviti nadzornik. Nadzorniku se nimalo ne sviđa što su takve karikature, ali tko želi biti normalan? Sigurno ne Gumball i Darwin.