Stvar
Nicole želi baciti hladnjak, ali Richard se protivi jer mu je to najdraži predmet koji ima. Nije ni čudo što mu ga se teško odreći, jer je hladnjak kupljen u Super dućanu i zapravo je čarobno spremište sjećanja i emocija.