Srce
Kad susjedu Robinsonu slučajno izleti koliko ne voli Gumballa i Darwina, dečki ga, povrijeđeni, puštaju na miru. Susjed otkriva da mu začudo nedostaju i želi se opet s njima sprijateljiti.