Preobražaj
Pennynoj obitelji se ne sviđa što je Penny izašla iz ljuske – doslovno - a Penny želi da i oni izađu iz ljuske. Budući da se ne mogu dogovoriti, žele da Gumball odluči tko je u pravu, što ga stavlja u vrlo neugodan položaj.