Želja
Gumball i Darwin nalaze privjesak za ključeve s čarobnim patuljkom, zažele želju i potom se uspaniče kad posumnjaju da su učiteljicu Simian pretvorili u putni jastuk. Rješenje je sigurno ljubavna izjava ravnatelja Browna! Jednostavno!