Zbrka
Dečki trebaju čuvati Pennynu sestricu Polly, ali toliko su neispavani da je uspiju izgubiti čim trepnu. Očajnički je traže, ali svaki put kad zadrijemaju, nađu se u sve čudnijim situacijama.