Uzgoj ribe najbrže je rastući sektor proizvodnje hrane u svijetu, a Norveška u njemu prednjači. Heidi Bjerkan pokazuje Diegu kako su dobro tlo i dobri farmeri važni za pripremu jelovnika s Michelinovim zvjezdicama.