Eszter Palágyi uvodi Diega u pokret Nula km kao opciju za smanjenje bacanja hrane. Putovanje koje će ga voditi kroz neobične farme koje rade bez motornih strojeva, biciklističku mafiju u Budimpešti i mađarske vinograde.