Matt Orlando, u svom zelenom restoranu Amass s Michelinovom zvjezdicom, pokazat će Diegu tehnike za preinačenje bilo kojeg proizvoda. U Kopenhagenu, jednom od najzelenijih gradova na svijetu, Diego će isprobati pivo od mokraće.