Niklas Ekstedt vodi Diega na putovanje švedskim šumama u pratnji naroda Sami. Jela s Michelinovim zvjezdicama kuhana samo na vatri. Izlet je to gdje će učiti o važnosti očuvanja stoljetne šume od šumskih plantaža.