Odajući počast oceanu, kuhar s „Michelinovom“ zvjezdicom Rui Paula pokazat će kako prigrliti njegovu neizmjernost u jelu. Na putovanju portugalskom obalom, Diego će upoznati umjetnike i ribare koji će mu pokazati probleme koji prijete oceanu.