U restoranu La Tasquería s Michelinovom zvjezdicom Javija Estéveza ništa se ne baca. On pokazuje Diegu kako skuhati najiznenađujuće dijelove svinje. To će ga odvesti na putovanje otkrića utjecaja uzgoja svinja na ruralne dijelove Španjolske.