Zbog Franklinovih kikseva, Leon se nađe na nišanu, što rezultira neočekivanim ponovnim povezivanjem. Teddy se suočava s previranjima u Tijuani. Ireneina istraga urodila je obećavajućim novim tragom. Franklin pokušava smiriti Cissy.