Porastom nasilja u South Centralu, Franklin pokušava zaustaviti eksploziju rata bandi. Gustavo i Teddy bave se pitanjima dovoda. Lokalna izvjestiteljica Irene Abe pokušava shvatiti što se događa s njezinim susjedstvom.