Kaos vlada dok Franklinovi planovi propadaju, a on se za pomoć obraća staroj simpatiji. Leon se muči bez Franklina. Cissy preuzima aktivniju ulogu u Franklinovu poslu. Gustavov svijet je poljuljan. Irene pronalazi put do Altonova skloništa.