Foxcatcher: Priča koja je šokirala svijet
Dokumentarna drama o milijunašu Johnu du Pontu i njegovu odnosu s braćom Daveom i Markom Schultzom, osvajačima olimpijskog zlata u hrvanju koji treniraju na njegovu imanju. Isprva Mark obožava Du Ponta, no onda spozna dubine njegova ludila.