Franklin se sve teže nosi sa zahtjevima svoje rastuće organizacije. Kad se politička klima promijeni, CIA ukine sredstva Teddyju, koji pokuša unovačiti novog pilota. Osjećajući pritisak da proširi poslovanje, Lucia prijeđe jednu granicu.