Kad jedan zaposlenik prekrši pravila, Franklin odluči dokazati da je posao na prvom mjestu. Teddy i Matt pokušavaju vratiti poslovanje u normalu i naiđu na neočekivano društvo. Lucia i Gustavo daju ponudu.