Kad nezadovoljstvo njegovih ljudi dostigne vrhunac, Franklin pribjegne ekstremnim mjerama. Lucia i Gustavo dogovore nagodbu koja će im spasiti živote. Teddy putuje na istok kako bi smanjio pritisak.