Raspoloženje ekipe vrlo je loše pa Franklin poduzme korake kojima će si osigurati lojalnost ljudi. Lucia se opusti nakon dramatičnog susreta, no možda je suosjećajna prema krivoj osobi. Teddy se suoči s pogreškama iz prošlosti.