Dok Spencer, Jordan, Asher i J. J. žive u J. J.-evoj iznajmljenoj ljetnoj kući na plaži, Spencer se pokušava zabaviti, ali je u nedoumici kad su u pitanju prilike za sponzorstvo koje mu se pružaju.