Kad Spencer primi uznemirujuće vijesti o svojoj budućnosti, Billy mu pomaže osmisliti plan za nepredviđene situacije. Layla daje Patience ponudu koju nije očekivala, prisiljavajući Patience na dugo odgađani razgovor s Coop.