Bliži se All-American, a Spencer osjeća nelagodu sve dok mu stari prijatelj ne kaže nešto zbog čega sve odjednom sjeda na svoje mjesto. Jordan se pita zašto ga nitko ne vidi kao vrhunskog, a odgovor ga iznenadi.