Nakon tjedana napornog treninga i s prvom utakmicom na obzoru, Spencer se silno nada da će zaigrati u svojoj prvoj utakmici na fakultetu. Pokušavajući pronaći svoje mjesto u momčadi, Jordan se povezuje s nekima od seniora.