Grupa je spremna zajedno slaviti maturalni ples, ali Spencer ispravlja pogrešku koju su napravili njegovi suigrači i koja bi mogla imati velike posljedice. Coop odustaje od priprema za maturalni ples s Patience kako bi još jedanput pomogla Amini.