Whipping Post
As Decourcy prepares to take Sinclair Dryden to trial, Jackie tracks down a key witness. Siobhan reaches a settlement on behalf of the Mendoza family. Caysen is offered a second chance by a loved one. Jenny meets her long-lost half-brother. Season finale.