Boston Bridges, Falling Down
As Jenny grows closer to Diarmuid Doyle, Jackie is released from the hospital and is after revenge. Siobhan calls on Decourcy for help she fights to expose Needham Industries’ malfeasance. The DA’s office bumps up against an unforeseen obstacle.