Take Me Home
With the evidence against Sinclair Dryden piling up, Jackie takes action. As Decourcy fights to prove Curtis Whitaker’s innocence, Caysen entertains a compromise. Siobhan makes headway in her case but then suffers a setback. Jenny meets with a lawyer.