Tenderness
Jackie shows vulnerability when an attack stalls the Dryden investigation, but Decourcy presses on. Caysen is brought on as an investigator in the DA’s office. Siobhan weighs risking everything to reveal the truth. Jenny’s suspicions are reinforced.