Ugly Like I Said
Jenny sets out to get Jackie reinstated in the FBI. The pressure on Decourcy mounts when a colleague lands a conviction. Caysen testifies at a federal trial and is blindsided by the consequences. A threatening interaction provides clarity to Siobhan.