A Program of Complete Disorder
When Victoria Dryden runs away from home, Jackie tries to find her. Caysen is after justice for a member of the Strike Force. Decourcy is in Brooklyn looking after his father while Siobhan experiences an array of symptoms. Diarmuid tries to help Jenny.