Talking Shop
Viki’s new shop opens and, out on the road with Drew, she needs to fill the van. On a trip from the West Country to Yorkshire, Drew and Viki discover an 18th century estate-built dolls-house cabinet, and hoardings decorated by a London graffiti artist.