Fresh Starts
Drew and Viki explore new antiques ventures, hoping to find rich pickings. On trips to Powick, Sheffield and Greystoke, they snap up a vintage Scottish jewellery packing case, and an extraordinary matchstick model church made by a 1970s prisoner artist.