Changing with the Times
Drew and Al discover rich pickings at businesses in the process of change. On a trip from Matlock to Ross-on-Wye and on to Suffolk, they discover an 18th century burr oak desk, an enigmatic anatomical model arm, and artefacts from a historic textile mill.