Viki’s New Shop
Drew and Viki look for eye-catching items for her brand-new Edinburgh antiques shop. On a trip from Bingley to Chesterfield and Cumbria, they snap up a pair of highly collectible 1960s lamps, and industrial tables once used for tanning animal hides.