One Stop Shop
Drew and Viki head for one stop shop locations where they can fill the van. On trips to Yorkshire, Worcester and Cardiff, they snap up a pair of Sussex chairs by pre-Raphaelite artist Ford Maddox Brown, and a recliner from a Victorian luxury ocean liner.