Heritage Heroes
Drew and Al discover the benefits of buying from sellers with a passion for heritage. On a trip from Northampton to Derbyshire and the Norfolk coast, they snap up an 1810 curved oak settle and the perfect example of a 19th century Irish hedgerow chair.