The Race is On
Clayton gets news about the Nano sale and as a winter storm barrels in, he races to extract a rare trike tail. The Harris-Bolans have finally found evidence of Cerotopsian skull. And on the Abercrombie ranch, Andre struggles to excavate an enormous tusk.