Tiger Shark Invasion
Experts document how tiger sharks have reset the underwater order in the Galapagos.
Dr. Neil Hammerschlag leads a team that includes cameraman Joe Romeiro and local expert Alex Hearn to the Galapagos to document how, in the last 10 years, tiger sharks have reset the underwater order in one of the sharkiest places on the planet.