Duckbill Buffet
Clayton and Luke begin to excavate the deep overburden that covers the T-Rex site. And while Mike Harris travels to Utah to prep the Cowboy Rex skull, Aaron, Jake and Tori think they're on a bucket-list discovery at the Duckbill site.