Mammoth Mass Mortality
When a wildfire surrounds his hometown, Clayton Phipps drops everything to help fight the flames. The Harris-Bolan crew excavates a new Triceratops' site. And the Abercrombie family discovers a Mammoth fossil map on their ranch in New Mexico.